Nissan Frontier Pro-4X rv:2022
Motor: 3,8 l V6
Výkon: 310 koňských sil / 281 liber-stop
Převodovka: devítistupňová automatická
V6 v Tacomě a Coloradu postrádají točivý moment v nízkých otáčkách, a pokud nežijete v Evropě, Ford Ranger je k dispozici pouze se čtyřválcovým motorem (i když dobrým). Frontier má tedy bez problémů nejsympatičtější šestiválec v segmentu – a nejsilnější.
3,8litrový motor napumpuje 310 koňských sil a 281 liber-stop, čímž předčí Colorado o pár koní a Tacomu o více než 30. A působí robustně vytažení vlasce je hojné a vysoké rychlosti lze snadno dosáhnout bez protestů. Když šlápnete tvrdě na plyn, u Frontier’s V6 se neozývá žádné kvílení.
K V6 se připojuje devítistupňová automatická převodovka, která v tomto případě posílá výkon na všechna čtyři kola na vyžádání. Řazení je rychlé a rozhodné, bez nepříjemného kolísání otáček nebo nerozhodnosti. Nechybí pádla pod volantem – což není u nákladních aut neobvyklé – ale nechybí ani jízdní režimy. Místo toho Frontier Pro-4X nabízí režim pohonu všech čtyř kol s nízkým rozsahem s uzamykatelným zadním diferenciálem, terénními tlumiči Bilstein a plazivým poměrem 55:1 – takže zvládne i středně těžký terén.