Mercedes-Benz V 300d 4MATIC rv:2020 Grafitově šedá metalíza
Nový design a ještě větší pohodlí
Nový motor, nová převodovka – výkonný a účinný
176 kW (239 k) a 500 Nm točivého momentu
Ve fázi zrychlení dokáže V 300 d ke svým 500 Nm točivého momentu krátkodobě dodat dalších 30 Nm točivého momentu.
V 300 d zrychlí z 0 na 100 km/h až za 7,9 sekundy. Dokáže dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h.
S faceliftem je poprvé k dispozici také automatická převodovka 9G-TRONIC. Obzvláště pohodlná a účinná automatická převodovka s měničem točivého momentu nahrazuje převodovku 7G-TRONIC a je standardní výbavou pro V 300 d (kombinovaná spotřeba paliva 6,1-5,9 l/100 km, kombinované emise CO2 161-155 g/km)1 a V 250 d (kombinovaná spotřeba paliva 6,1-5,9 l/100 km, kombinované emise CO2 161-155 g/km)1; je volitelná pro V 220 d (kombinovaná spotřeba paliva 6,2–6,0 l/100 km, kombinované emise CO2 162–157 g/km)1. Řidič může pomocí přepínače DYNAMIC SELECT volit jízdní programy „Komfort“ a „Sport“ a ovlivnit tak charakteristiku řazení. Alternativně režim „Manual“ umožňuje řidiči řadit ručně pomocí pádel na volantu DIRECT SELECT.
Všechny varianty motorů nové třídy V jsou standardně dodávány s pohonem zadních kol, na přání je k dispozici stálý pohon všech kol 4MATIC. To mu umožňuje snadno zdolávat širokou škálu povrchů. Výška vozu zůstává pod hranicí dvou metrů, i když je vybavena pohonem všech kol. MPV Mercedes-Benz tedy neztrácí nic ze své každodenní použitelnosti a stále se bez problémů vejde do běžných garáží i do patrových a podzemních parkovišť.
Styl a hodnota třídy V vedou v tomto segmentu. Designéři ve Stuttgartu použili řadu cílených opatření, aby dali MPV nový vzhled, který navazuje na designový idiom současných osobních vozů Mercedes-Benz. Nová třída V má lepší vzhled a ještě výraznější vzhled díky nové přední části. To je způsobeno novým designem nárazníku s výraznými vstupy chladicího vzduchu a novou diamantovou strukturou v masce chladiče. Hvězda Mercedesu je umístěna uprostřed masky chladiče a orámována dvěma lamelami ve stříbrné barvě. Koncepce personalizace s atraktivními liniemi AVANTGARDE a EXCLUSIVE a různými designovými pakety je zachována, zatímco linie AMG se po faceliftu stává vizuálně výraznější: obsahuje novou diamantovou masku chladiče s chromovanými čepy, a dodává tak obzvláště sportovní nádech.
Interiér nové třídy V sleduje trend modernosti a přehlednosti. Facelift třídy V se prezentuje novými větracími otvory ve sportovnějším vzhledu ve tvaru turbíny, a také novými ciferníky na sdruženém přístroji. Díky zmenšenému provedení se řidiči mnohem jednodušeji orientují. Nová barva čalounění a výbavy kůže tartufo nappa je moderní a elegantní. S kůží lugano a kůží napa, z nichž každá je k dispozici v černé a hedvábně béžové barvě, plus černou látkou Santos, je k dispozici celkem šest různých čalounění ve světlých a tmavých barvách. Moderní a elegantní lze také použít k popisu nového ozdobného prvku ve vzhledu dvou pruhů, který je použit na přístrojové desce a bočním obložení. Ozdobné prvky ve vzhledu klavírního laku, ebenového dřeva, uhlíkových vláken a broušeného hliníku zůstávají.