Mercedes-Benz GLC rv:2023
Nové GLC je systematicky navrženo pro hybridní pohon a stanovuje standardy v účinnosti. Motorová paleta má čtyřválcové zážehové a vznětové agregáty kombinované s elektromotorem. Čtyři z nich jsou mild-hybridní jednotky s integrovaným startér-generátorem druhé generace (ISG). Další tři varianty motoru jsou plug-in hybridní jednotky se systémovým výkonem až 280 kW (381 k) a systémovým točivým momentem až 750 Nm. Všechny plug-in hybridy mají elektrický dojezd více než 100 kilometrů (WLTP).
Mercedes-Benz GLC 2023 se oficiálně ukazuje se všemi detaily. Podívejme se na design interiéru a exteriéru SUV třídy GLC 2023, specifikace, technologie a jak to vypadá s různými barevnými možnostmi. Kupé 2023 GLC by mohlo být představeno později, možná dokonce jako model 2024. Pokud jde o GLC 43 a 63 Amg, budou také uvedeny později.
Znatelně více elektrického zážitku z jízdy: Díky elektrickému dojezdu lze každodenní vzdálenosti obvykle překonávat výhradně elektricky. Vylepšený hybridní jízdní program poskytuje elektrický jízdní režim pro nejvhodnější úseky trasy. Elektrická jízda má přednost například na delších cestách v městských oblastech.
Všestranný na silnici i mimo ni: GLC má výrazně vylepšené vlastnosti na silnici i v terénu pro nepříznivé povětrnostní podmínky a úseky s nezpevněnými silnicemi. Patří mezi ně zjednodušené ovládání pomocí off-roadové obrazovky, jasnější informace díky „průhledné kapotě“ a vynikající trakce a bezpečnost ovládání díky vylepšeným řídicím systémům. Také když plug-in hybrid jezdí čistě elektricky.
Komfort a agilita: Klíčovými součástmi dynamicky navrženého podvozku GLC jsou nové čtyřprvkové přední zavěšení a víceprvkové nezávislé zadní zavěšení. Již standardní odpružení poskytuje vysokou úroveň odpružení, jízdního a hlukového komfortu, agilní ovladatelnost a požitek z jízdy. Je vybaven systémem tlumení závislým na amplitudě. Vzduchové odpružení AIRMATIC má variabilně nastavitelné tlumení pro kompresi a odskok.
Agilní a bezpečné: Nové GLC je obzvláště agilní a stabilní s volitelným řízením zadní nápravy v kombinaci s přímějším převodem řízení na přední nápravě. Úhel natočení zadní nápravy je až 4,5 stupně. Tím se zmenší poloměr otáčení o 80 centimetrů na 11,0 metrů.
Design exteriéru: Jedinečné proporce s klasickými prvky SUV, jako je simulovaný chromovaný spodní kryt, střešní ližiny a volitelné stupačky, jsou kombinovány s novými tvarovanými hranami na bocích, aby se vytvořila rovnováha mezi elegancí, sportovností a výkonem v terénu. Mezi hlavní přednosti patří nové světlomety, které se přímo napojují na masku chladiče a zvýrazňují šířku vozu. V kombinaci s volitelným DIGITAL LIGHT mají kromě známé „svítilny“ také elipsy pro denní jízdu. Dalším vizuálním vrcholem je maska chladiče s chromovaným rámem na standardním exteriéru AVANTGARDE.
Design interiéru: GLC navazuje na úspěšnou formuli moderního sportovního luxusu od Mercedes-Benz. Například palubní deska je horizontálně rozdělena na dvě části a vyznačuje se velkorysými ozdobnými plochami s centrálním displejem, který se nad ní jakoby vznáší. Avantgardní design sedadel a moderní výplně dveří zdůrazňují vysokou kvalitu interiéru.