Domů » Mercedes-Benz E-Class 2024

Mercedes-Benz E-Class 2024

Napsal admin

Mercedes-Benz E-Class 2024

Mercedes-Benz skáče do budoucnosti s avantgardními elektromobily jako EQE a EQS, ale automobilka nezapomněla ani na modely, které vybudovaly její odkaz. Nyní vdechuje svěží život dlouhotrvajícímu sedanu třídy E pro rok 2024. Nová generace přináší řadu hybridních pohonných jednotek a futuristický interiér, který může být na přání se třemi obrazovkami a selfie kamerou.

Na rozdíl od elektromobilů Mercedesu si třída E 2024 zachovává tradičnější proporce sedanu se třemi výkladními skříněmi, s usazenou kabinou a dlouhým poměrem palubní desky k nápravě. Přesto je třída E vizuálně spojena s EQE černým lemováním mezi světlomety a mřížkou chladiče. Zadní světla jsou vybavena dvěma hvězdicovými prvky na obou stranách krytu plné šířky. Hladká karoserie je o pár centimetrů širší než u odcházejícího sedanu a Mercedes nabízí lepší vnitřní prostor díky o něco delšímu rozvoru.

Čtyřválcové a šestiválcové hybridní motory.
Budou nabízeny dvě hybridní pohonné jednotky. Oba motory jsou vybaveny integrovaným startérem-generátorem napájeným ze 48voltového elektrického systému, přičemž elektromotor přispívá ke zvýšení výkonu 23 koní a točivému momentu 148 liber-stop, který lze použít ke snížení prodlevy turbodmychadla a hladkému start/stop. Systém. E350 používá 2,0litrový řadový čtyřválec s přeplňovaným turbodmychadlem o výkonu 255 k, což má 295 liber-stop, což je o 22 liber-stop více než odcházející čtyřválec. Povýšení na E450 přináší turbo 3,0-litrový řadový šestiválec s výkonem 375 koní a 369 liber-stop, což je nárůst o 13 koní oproti předchozímu E450. Všechny třídy E mají pohon všech kol a obě pohonné jednotky se připojují k devítistupňové automatické převodovce.

Třída E 2024 je vybavena víceprvkovým zavěšením v každém rohu, přičemž volitelné vzduchové odpružení nahrazuje základní nastavení s ocelovými pružinami jako součást technologického balíčku. K dispozici jsou adaptivní tlumiče a funkce vyrovnávání zátěže, která se může přizpůsobit podle povrchu vozovky. Technologický balíček také přidává natáčení zadních kol, díky čemuž je třída E svižnější při nižších rychlostech snížením poloměru otáčení.

Třída E má mnoho standardních asistenčních funkcí, ale některé vylepšení – například aktivní řízení s vystředěním jízdního pruhu a automatickou změnou jízdního pruhu – obsahuje jako volitelný balíček Driver Assistance Plus.

You may also like

Zanechat komentář