Domů » Mercedes-Benz AMG S 63 E Performance 2023

Mercedes-Benz AMG S 63 E Performance 2023

Napsal admin

Mercedes-Benz AMG S 63 E Performance rv:2023

Třída S hrála pro Mercedes-AMG vždy důležitou roli. Již před více než 50 lety zakladatelé dokázali, že dokážou přeměnit luxusní sedan ve velmi sportovní vůz s duchem inovace. Značka výkonných a sportovních vozů z Affalterbachu stanovila svůj první milník v roce 1971 s Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG.

Nový Mercedes-AMG S63 E PERFORMANCE s hybridní technologií AMG dnes opět nastavuje měřítko v segmentu. Model E PERFORMANCE kombinuje 4,0litrový motor V8 biturbo AMG s hybridním pohonným ústrojím specifickým pro AMG a novým expanzním stupněm vysokovýkonné baterie AMG (HPB). Nový HPB 150 je založen na vysoce výkonných a přímo chlazených bateriových článcích známého HPB 80. Energetický obsah se zvyšuje z 6,1 u HPB 80 na 13,1 kWh u HPB 150. To zvyšuje dojezd na čistě elektrický pohon na 33 kilometrů.

Pohonné ústrojí se však méně zaměřuje na elektrický dojezd a více na nejlepší výkon ve své třídě. Se systémovým výkonem 590 kW (802 k) a 1430 Nm točivého momentu systému nastavuje sedan nová měřítka v segmentu. Zrychlení za 3,3 sekundy na 100 km/h a volitelná nejvyšší rychlost 290 km/h podtrhují vynikající dynamické jízdní vlastnosti. Systémy jako podvozek AMG RIDE CONTROL+, stabilizace náklonu AMG ACTIVE RIDE CONTROL a řízení zadní nápravy ve standardní výbavě zajišťují široký rozptyl mezi jízdní dynamikou a komfortem.

Hybridní pohon E PERFORMANCE specifický pro AMG: spalovací motor vpředu, elektromotor vzadu

V novém Mercedes-AMG S63 E PERFORMANCE se 4,0litrový motor V8 biturbo kombinuje s trvale buzeným synchronním elektromotorem, vysoce výkonnou baterií vyvinutou v Affalterbachu a plně variabilním systémem pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC+. Systémový výkon 590 kW (802 k) a maximální systémový točivý moment 1430 Nm zajišťují působivé jízdní výkony: Zrychlení z klidu na 100 km/h trvá jen 3,3 sekundy. Výkon končí až při elektronicky řízených 290 km/h (s volitelným AMG Driver’s Package).

Elektromotor o výkonu 140 kW (190 k) je umístěn na zadní nápravě, kde je integrován s elektricky řazenou dvoustupňovou převodovkou a elektronicky řízeným samosvorným zadním diferenciálem a tvoří kompaktní elektrickou pohonnou jednotku (EDU). Odborníci toto uspořádání označují jako hybrid P3. Vysoce výkonná baterie je umístěna také v zadní části nad zadní nápravou.

You may also like

Zanechat komentář