Kia EV6 GT 2022

0
38

Kia EV6 GT 585 k rv:2022

Kia EV6 přichází na trh ve třech úrovních výbavy: Light RWD přichází s 58,0 kWh baterií a 167 koňskými silami ze zadního motoru; Wind RWD a GT-Line RWD. Jou vybaveny baterií o kapacitě 77,4 kWh a získávají 225 koňských sil ze stejného motoru a Wind AWD a GT-Line AWD si ponechávají baterii o kapacitě 77,4 kWh a přidávají přední motor s celkovým výkonem 320 koní. (GT o výkonu 576 k má dorazit později.) 320koňová GT-Line AWD je model, se kterým jsme původně jezdili v Evropě, a specifikace, na kterých záleží, jsou identické s verzí pro americký trh, kterou jsme právě testovali zde doma. .

Když se přiblížíte k EV6, kliky dveří se automaticky vysunou. Sedáte do něj a je to hodně nízké auto. Kia nazývá EV6 crossover, ale je méně přesvědčivý než ty od Audi, Fordu a Volkswagenu. Rozvor se sice oproti Hyundai Ioniq 5 zkrátil o čtyři palce, ale v porovnání s jeho celkovou délkou je stále dlouhý. A to znamená velkorysý vnitřní prostor vpředu i vzadu. Pod kapotou najdete místo plně opláštěného zavazadlového prostoru středně velký plastový box.

Líbí se nám pohodlná sedadla, která jsou potažena přilnavým černým mikrovláknem se světle šedými akcentními pruhy. Na opěradlech sedadel je chytrý USB port pro cestující vzadu, kteří si sami užívají spoustu místa. Na plovoucí středové konzole se nachází tlačítko start/stop, kulatý volič převodovky a bezdrátová nabíječka telefonu. Před řidičem se rozprostírají dvě obrazovky, prostřední citlivá na dotyk. Volant má futuristický dvouramenný design. Tento interiér se nesnaží napodobovat konvenční vozy, místo toho podtrhuje, že EV6 je něco jiného.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here