Kia EV6 rv:2022
Modely EV6 a EV6 GT-Line v základní verzi standardní řady dostávají baterii o kapacitě 58 kWh. S pohonem zadních kol je výkon jednoho elektromotoru 170 koní. a 350 Nm, v konfiguraci pohonu všech kol poskytuje dvojice motorů 235 koní. a 605 Nm. Verze s dlouhým dojezdem jsou vybaveny baterií o kapacitě 77,4 kWh. V tomto případě mají vozy s pohonem zadních kol výkon 228 koní. a 350 Nm, s neuvěřitelným – 325 koní. a 605 Nm. Rozsah výše uvedených úprav se pohybuje od 380 do 510 km.
Nejvýkonnější Kia EV6 GT je standardně vybavena vysoce výkonnými bateriemi o kapacitě 77,4 kWh a dvěma elektromotory. Přední motor produkuje 218 koní, zadní motor 367 koní. Celkově tandem poskytuje působivých 585 koní. a 740 Nm. Tento tah umožňuje hatchbacku sprintovat na „stovky“ za 3,5 sekundy a zrychlit na maximum 260 km/h. Současně je k dispozici replika elektronicky řízeného diferenciálu zadní nápravy (elektronický diferenciál s omezeným prokluzem). Na jedno nabití urazí G-Ti až 400 km.
Energie baterie elektromobilu je doplněna připojením k domácí zásuvce nebo speciálnímu stejnosměrnému terminálu (napětí 400 nebo 800 voltů). Nabíjecí stanice zajistí najetí 100 km za 4,5 minuty a obnoví kapacitu o 80 % za 18 minut. Díky technologii V2L mohou být z palubního elektrického systému v budoucnu napájena externí zařízení s výkonem až 3,6 kW. Kromě toho je povoleno připojit další auto a nabít baterii.
Větší dosah hatchbacku zajišťuje systém rekuperace brzdné energie, který se ovládá tlačítky na volantu. Řidič si může libovolně vybrat mezi šesti režimy – Žádný, 1, 2, 3, i-PEDAL a Auto Mode. Když je aktivován program i-PEDAL, rekuperace je maximální a jemné brzdění se provádí jednoduchým uvolněním plynového pedálu.