Jeep Grand Cherokee Trailhawk rv:2022
Stejně jako minulá generace Grand Cherokee je i ta nová poháněna buď 3,6litrovým V-6 nebo 5,7litrovým Hemi V-8. Jeep také nabízí svou plug-in-hybridní pohonnou jednotku 4xe, která zavádí elektrifikaci do jeho rodinného SUV. Pohon zadních kol je standardem u základního V-6, ale pohon všech kol je standardem u Grand Cherokee s V-8 nebo plug-in-hybridním pohonem. K dispozici je několik různých systémů pohonu všech kol, včetně elektronicky svorného samosvorného diferenciálu.
K dispozici je také model Trailhawk s robustnějším terénním vybavením a většími schopnostmi, který je vybaven nastavitelným vzduchovým odpružením, které poskytuje světlou výšku až 11,3 palce, a odnímatelnou výkyvnou tyčí, která umožňuje větší klouby kol pro zdolávání obtížného terénu.
Odhady spotřeby paliva pro Grand Cherokee s pohonem V-6 jsou typické pro segment středně velkých SUV s 19 mpg ve městě a 26 mpg na dálnici ve spojení s pohonem zadních kol. Přidání pohonu všech kol sníží každý z těchto odhadů o 1 mpg; model V-8 je určen pro 14 mpg město a 22 mpg dálnici. Plug-in hybrid 4xe by měl přinést lepší spotřebu paliva, ale EPA zatím nezveřejnila odhady pro tento model. Modely s plug-in-hybridním pohonem 4xe se dodávají s 14,0 kWh baterií a elektromotorem o výkonu 134 k, který umožňuje Grand Cherokee urazit až 25 mil na jedno nabití. Jeep se chlubí, že Grand Cherokee s pohonem 4xe dokončil slavný Rubicon Trail zcela v jízdním režimu EV. Další informace o spotřebě paliva Grand Cherokee naleznete