Hyundai Tucson 1.6 CRDi rv:2022
1.6 CRDi se vstřikováním common rail, který je ovšem dostupný ve čtyřech konfiguracích. Úplným základem je klasický diesel o výkonu 85 kW v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou, který pohání pouze přední kola. Tento motor však může být kombinován i s 48V mild-hyridním systémem MSHG, který se skládá z řemenem poháněného startér-generátoru, DC/DC konvertoru a lithium-polymerové baterie s kapacitou 0,44 kWh, uložené pod podlahou kufru.
Mild-hybridní šestnáctistovka nabízí nejvyšší systémový výkon 100 kW a standardně je spojena se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem, který může pohánět pouze přední, nebo všechna kola. Od května tohoto roku se pak nabídka vznětových motorizací rozšíří o ještě jednu kombinaci, kterou bude mild-hybridní verze o výkonu 100 kW v kombinaci s chytrou 6st. manuální převodovkou iMT. Pohánena však budou pouze přední kola.