Hyundai Ioniq 5 2022

0
28

Hyundai IONIQ 5 rv:2022

Baterie tohoto příkladu 77,4 kilowatthodiny, větší ze dvou nabízených, nezíská žádná ocenění za kapacitu, ale můj Ioniq 5 s pohonem všech kol má slušný dojezd 256 mil podle odhadu EPA. Pokud se zbavíte pohonu všech kol, dojezd se zvýší na 490 kilometrů.

Federálové hodnotí Ioniq 5 kolem 4,6 mil za kilowatthodinu, což je číslo, které jsem považoval za docela snadné dosáhnout a překonat. Většina mých dovádění po městě se podle palubního počítače vrací mezi 3,0 a 3,5 míle/kWh, i když jízda po dálnici pravidelně stlačí toto číslo blíže ke 3,2 – a to je uprostřed obzvláště chladné zimy s denním teploty nikdy nepřekročí bod mrazu. Jediným znatelným rozdílem souvisejícím s počasím je odhadovaný dojezd při plném nabití, který se pohybuje blíže k 355 kilometrů s plným nabitím.

Ioniq 5 využívá 800voltovou architekturu, což znamená, že může přijímat rychlosti nabíjení až 350 kilowattů, čímž se baterie nabije z 10 % na 80 % za přibližně 18 minut (to posledních 20 % vždy trvá déle, protože rychlost nabíjení pomalu klesá nad tuto hranici. směřovat). Nejlepší nabíječka, kterou v mém okolí najdu, má výkon kolem 50 kW, což je stále dost rychlé. Pokud máte domácí nabíječku úrovně 2, nebude to velký problém, protože ji můžete nechat připojenou přes noc. Ale pokud jste na cestách, šálek kávy nebo rychlý výlet přes Target by měly nechat dost času na to, aby auto nabralo dostatek šťávy.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here