Honda Civic eHEV 2022

0
54

Honda Civic e:HEV rv:2022

11. generace sedanu Honda Civic v prototypovém formátu debutovala v listopadu loňského roku a nyní vůz konečně převzal výrobní linky. Nový model má jen málo společného s předreformním vozem, protože má zcela odlišný design karoserie a zásadně odlišný design interiéru.

Pouze technologie byla zděděna, ale i zde došlo ke změnám. Hlavním trhem pro Civic bude i nadále americký trh, kde je lídrem ve své třídě. Montáž limuzín pro USA je zřízena v závodě ve městě Alliston (Ontario, Kanada)

Modely hatchbacků jsou schváleny v Indianě se zpožděním několika měsíců. Zajímavé je, že pětidveřové modely se vyráběly ve Velké Británii, ale místní společnost byla uzavřena a pak závod v Turecku postihne stejný osud. To znamená, že nyní jsou vozy Honda dováženy z Ameriky do Evropy.

Rozměry sedanu se téměř nezměnily. Rozvor se zvýšil o 36 mm (na 2736 mm) a celková délka o 33 mm (na 4674 mm). Šířka a výška si zároveň zachovaly stejné hodnoty – 1801 a 1415 mm. Rozchod zadních kol byl rozšířen o 13 mm.

Paleta barev karoserie „elfth“ Civic zahrnuje osm odstínů, včetně tří nových – Meteorite Grey Metallic, Sonic Grey Pearl a Morning Mist Blue Metallic. K dispozici jsou tři velikosti ráfků – 16 palců (pneumatiky 215/55 R16), 17 palců (215/50 R17) a 18 palců (235/40 R18).

Specifikace
Vylepšený Civic zůstal na stejné platformě, ale karoserie zvýšila torzní tuhost o 8 %. Konfigurace odpružení je zachována: přední – MacPherson, zadní – Multi-Link. Mnoho částí podvozku bylo vyměněno a posilovač řízení byl překonfigurován tak, aby bylo možné vůz lépe ovládat.

Motorový program novinek zahrnuje následující jednotky:

2,0-litrový „sání“ (160 koní, 187 Nm);
1,5-litrový „Turbo Four“ (182 koní, 240 Nm).
Oba motory jsou kombinovány s variátorem klínového řemene. Model má pouze pohon předních kol.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here