Honda Accord 2022

0
35

HONDA ACCORD rv:2022

Jako model střednědobého faceliftu prošel nový vůz drobným vylepšením svého vzhledu. Nejviditelnější částí je přední strana. Nový Accord zvětší vnitřní prostor. Kromě toho má nový vůz také nový styl předního nárazníku a zároveň zmenšuje celkovou velikost oblasti mlhových světlometů a prostoupen černým ozdobným pruhem, který je připojen k nárazníku, aby zlepšil kultivovanost přední části. U hybridního modelu je uvnitř přední strany loga vozu přidány kruhy modré dekorace, který jej odlišuje od benzínové verze.

Nejvýraznějším prvkem interiéru je nahrazení 10,25palcové zavěšené centrální ovládací obrazovky a zrušení mechanického ovládacího mechanismu kolem aktuální obrazovky, což umožňuje lepší poměr obrazovky k tělu a zjednodušení interiéru. design. Tříramenný multifunkční volant je navíc sladěn s horním a spodním dvoubarevným barevným sladěním interiéru, takže design interiéru již není monotónní.

Včetně hybridního modelu Honda prodává tři pohonné jednotky pro rok 2022 Accord – pouze benzínové motory znají dlouholetí pozorovatelé značky. Výbava Sport je standardně k dispozici s přeplňovaným 1,5litrovým čtyřválcem sdíleným s Civicem a CR-V. Spolupracuje s plynule měnitelnou převodovkou. Druhá varianta, kterou jsem řídil, obsahuje přeplňovaný 2,0litr z Hondy Civic Type R, která produkuje 252 koní a 273 liber-stop točivého momentu.

Navzdory tomu, že postrádám u Type R 306 koní a 7 000 ot./min., verze Accord Sport se mi líbí více. Je to nepochybně méně vzrušující verze 2,0 litru od Hondy, ale je to zdokonalení. Vytočte tento motor na stále úctyhodných 6 600 otáček za minutu a zpod kapoty se ozývá o něco více než jemné a příjemné zvuky. Accord postrádá akustické úpravy Type R, takže zde chybí nepříjemný bzukot, který ničí Civic. Upřímně řečeno, klidně bych obětoval 54 koní v Type R, kdyby to znělo tak uhlazeně a příjemně jako Accord sport.

Accord Sport 2.0T je stále dostatečně rychlý a více než dostatečně citlivý, aby se dobře bavil. Špičkovým točivým momentem dostupným od 1 500 do 4 000 ot./min., takže vystupování má příjemnou atmosféru bezprostřednosti. Teprve když se blíží k červené čáře, tempo skutečně klesá. Doprovodný 10stupňový automat je chytrý i při každodenním používání, ale chybí mu ostré řazení, díky kterému je práce s pádly zábavná.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here