Ford Puma ST Line 2022

0
57

Ford Puma Mhev ST Line rv:2022

Z hlediska ovladatelnosti můžeme očekávat, že Puma bude nejprve crossover a až poté SUV. Nebo jinak řečeno, zvládne mnohem více jako dobrý supermini než typický konkurent třídy Juke nebo Captur. Velké technické přednosti spočívají v 48V mild hybridním pohonném ústrojí, které je v tomto případě založeno na známém 1,0litrovém zážehovém motoru EcoBoost od Fordu. Zde je konvenční alternátor nahrazen integrovaným startérem/generátorem o výkonu 11,5 kW (nazývaným „BISG“).

Výsledná pohonná jednotka je k dispozici v provedení 125 nebo 155 k, obě verze jsou k dispozici se 7stupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou. Stejně jako většina mild hybridů funguje nastavení „BISG“ Fordu několika způsoby. Buď jej lze použít při jízdě setrvačností nebo brzdění k rekuperaci energie (která se pak uloží do malé lithium-iontové baterie); nebo může pomáhat motoru při akceleraci. Značka říká, že extra elektrifikovaná podpora jí umožnila snížit kompresní poměr motoru a použít větší turbodmychadlo – což vše zní docela slibně pro ty, kteří hledají energický výkon.

Alternativním nehybridním motorem je 1,5litrový agregát EcoBoost 200 k, který je součástí nejvyššího modelu Puma ST Permance. To poskytuje zrychlení 0-100 km/h za 6,7 ​​sekundy. Nejvyšší rychlost je 219 km/h.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here