Ford Grand Tourneo Connect 2022

0
6

Ford Grand Tourneo Connect 2.0 TDCi EcoBlue rv:2022

Při objednávání vašeho nového Tournea si musíte jako dříve vybrat mezi dvěma rozvory, 2755 mm a 2970 mm, a také mezi pěti nebo sedmi sedadly. Můžete mít také 1,5litrový zážehový motor o výkonu 112 k nebo naftový 2,0litrový motor o výkonu 120 k se šestistupňovou manuální nebo sedmistupňovou automatickou převodovkou.

Jak zřejmé jsou vazby Volkswagen? Ford odvedl dobrou práci, když dal přídi jinou ‚tvář‘ (mnohem více, než s čím se někteří inženýři znaků v poslední době obtěžovali), boční profil a dokonce i dveře zavazadlového prostoru zůstanou nedotčeny.

Co je ale problém, je palubní deska. Už mě unavuje psát stále stejné věci, ale ne, je absolutně nepřijatelné, aby se ovládání klimatizace ovládalo spíše dotykem než hmatem. Zvláště ne, když upravujete teplotu pomocí hloupého posuvníku, který v noci nesvítí, a proto se stává neviditelným.

Při pokusu upravit rychlost ventilátoru na testovací jízdě v noci jsem byl vůbec poprvé vděčný za asistenci při hlídání jízdního pruhu.

DNA Volkswagen také znamená, že širší informační a zábavní systém je zbytečně složitý a obtížně se ovládá. Zapnul jsem CarPlay a nechal jsem ho tam, protože Apple alespoň ví, jak navrhovat uhlazený software.

Při prohlídce kabiny je toho mnohem více, co lze chválit. Náš první dojem je, že působí velmi vzdušně, a to díky obrovské rozloze čelního skla, vysokým oknům a vysoké linii střechy. Dva cestující vpředu mají veškerý prostor, jaký si mohou přát. Pokud nejsou sobečtí, mohli byste do tohoto prostoru docela snadno dostat pět dospělých se dvěma dětmi vzadu.

Přístup je také snadný díky velkým posuvným dveřím na obou stranách vozu a malým páčkám. Sedadla můžete také úplně vyjmout, pokud si to budete přát, a proměnit tak malý zavazadlový prostor ve velký a následně obrovský, ekvivalentní dodávce. Uvnitř je také nespočet úložných prostorů na drobnosti, včetně praktického malého odpadkového koše.

Tourneo je nyní založeno na hojně používané automobilové platformě MQB koncernu Volkswagen, zatímco dříve bylo odvozeno od všudypřítomné dodávky Transit a rozhodně se v něm cítím jako v autě.

Nebudu lhát o tom, že jsem řídil předchozí Tourneo, vydané v roce 2014, ale četl jsem, že i to bylo působivě dobré v oblasti jízdy, ovládání a řízení, takže vracející se kupující by se zde neměli moc obávat.

Motor
4 válec, 1968 ccm, turbo, diesel
Přenos
7-spd automat
Rozložení hnacího ustrojí
Přední, příčné, FWD
Výkon
120 koní
Točivý moment
236 lb ft
0-100 km/h
12 s (odhad)
Nejvyšší rychlost
187 km/h (odhad)
Pohotovostní hmotnost
1700 kg (odhad)
Úspora paliva
52,9 mpg
CO2
140 g/km

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here