Citroën ë-SpaceTourer (75 kWh) rv:2021
ë-SpaceTourer používá stejnou kombinaci elektromotoru o výkonu 136 k a 50kWh baterie jako v Peugeotu e-208, Opel Corsa-e a DS 3 Crossback E-TENSE, ale protože je Citroën mnohem těžší, nedodává stejný typ výkonu, který trvá jen něco málo přes 13 sekund, než se dostanete na 100km/h, ne že byste chtěli jet rychleji. Přesto točivý moment 192 lb-ft, který je snadno dostupný od nulových otáček, poskytuje spoustu popichování při nízkých rychlostech. Postaveno na multienergetické platformě Groupe PSA EMP2, která sdílí pojezdový mechanismus s Peugeotem 3008 a Citroënem Grand C4 SpaceTourer, je to jedna z vozů, která se řídí nejvíce auty, a je kultivovanější než ostatní osobní dodávkové vozy.
I když se lze snadno a příjemně řídit, a to i přes jeho velikost, zejména po městě s poloměrem otáčení 12,40 m (ve srovnání s 10,4–10,7 m u typického auta) a elektrohydraulickým posilovačem řízení, nejedná se o vozidlo s nejlepší odezvou na řízení na polních cestách. Řízení vyžaduje směšnou dávku blokování, pokud se do zatáčky blížíte s byť jen špetkou nadšení, dochází k velkému naklánění karoserie a na přední části se vyplaví. Přilnavost se ani zdaleka neblíží úrovni běžného MPV a na rozbitém povrchu poskakuje. Z velké části je eSpacetourer pohodlným společníkem, kterému pomáhá absence hluku a vibrací, které byste si jinak spojovali s dodávkou se spalovacím motorem.