BMW X7 2023

0
214

BMW X7 Facelift Premium rv:2023

Již tři roky je BMW X7 průkopníkem v nabídce SUV Bavarians. Nyní, právě včas na polovinu modelového cyklu, je tu facelift, který si opravdu zaslouží toto jméno. V některých designových detailech si velké SUV půjčuje z budoucí řady 7, čímž se jasněji odlišuje od menší X5.

Motory:
Pro uvedení BMW X7 na trh jsou k dispozici tři motory, z nichž všechny jsou vybaveny mild hybridní technologií. Nejdůležitější roli v tom hraje nová osmistupňová převodovka Steptronic, ve které je integrován elektromotor, který navíc zvyšuje pohon s maximálním točivým momentem 200 Nm a výkonem až 12 koní. Vzhledem k tomu, že nová X7 může s tímto systémem ujet i velmi krátké vzdálenosti čistě elektricky, je akustická ochrana chodců integrována stejně jako u elektromobilů.

„Základem“ jsou dva řadové šestiválcové motory se zdvihovým objemem tří litrů v modelech X7 xDrive40i a xDrive40d. Zážehový motor v modelu xDrive40i dostane své první použití v X7 v nejnovější fázi rozšíření. Jeho výkon byl zvýšen o 47 na 380 koní, maximální točivý moment je nyní o 70 Nm vyšší při 520 Nm. Díky dodatečnému výkonu se nula sto časů sníží o 0,5 až 5,8 sekundy. Vznětový motor o výkonu 340 koní (systémový výkon s mild hybridním výkonem 352 k) byl podrobně revidován a během 6,1 sekundy posouvá těžký X7 z klidu na 100 km/h. Funkce launch control je integrována do všech modelů.

Vrcholným modelem je varianta M60i, ve které výkon (530 koní) a točivý moment (750 Nm) odpovídají předchozímu M50i. Motor V8 o objemu 4,4 litru s dvojitým turbodmychadlem je standardně spojen s hlučným sportovním výfukovým systémem a standardní spotřeba paliva (13,3 až 12,2 l/km) stěží těží z mild hybridní technologie. Za 4,7 sekundy je čas pro standardní sprint také na stejné úrovni jako předchůdce modelu M50i V8 xDrive.

Zanechat komentář

Please enter your comment!
Please enter your name here