BMW X6 rv:2022
BMW X6 je jako Don Corleone, což znamená, že je kmotrem SUV podobných kupé. Originál, který debutoval na konci roku 2000, v podstatě vynalezl kontroverzní plemeno, které zplodilo napodobitele z řad Audi a Mercedes-Benz. Zatímco krása je v očích pozorovatele, pokud jde o tyto polarizační crossover kupé, Bimmer se svažující se zadní částí se může pochlubit dvojicí úžasných motorů: řadovým šestiválcem (40i) o výkonu 335 koní a dvojitým turbodmychadlem o výkonu 523 koní. V-8 (M50i). Hledači vzrušení budou chtít to druhé, ale to bude za pořádný příplatek. Oba motory jsou spojeny s automatickou převodovkou, která je stejně hladká jako oni. Špičkový výkon nabízí šestimístný X6 M, ale i méně extrémní modely jsou zábavné. Běžná X5 je příjemnější a praktičtější, ale BMW X6 z roku 2022 je uvnitř stejně luxusní a lépe se hodí pro extroverty.
Co je nového pro rok 2022?
Pro rok 2022 provede BMW několik změn v sestavě X6. Nejpozoruhodnější aktualizací je odstranění šestiválcového modelu s pohonem zadních kol. X6 40i se nyní standardně dodává se systémem pohonu všech kol xDrive značky. To přispívá k výši základní ceny, která vzroste o 2 300 USD, což je přesně to, co v minulém roce stálo přidání dříve volitelného systému. Mezi další drobné změny patří přidání vylepšeného Bluetooth a odečtení bezdrátového nabíjení zařízení do seznamu standardních funkcí, přeměněné balíčky volitelných doplňků, jiný výběr jednotlivých možností a nové metalické barvy laku (Sparkling Brown a Dravit Grey).
Ceny
40i: 68 345 USD
M50i: 87 245 USD
Navzdory mohutnějším zvukům a odvážnějšímu zrychlení, které poskytuje X6 M50i s výkonem 523 koní, za něj nemusíme utrácet téměř 20 000 dolarů navíc. Místo toho bychom zůstali u šestiválce X6 40i, který je standardně dodáván s pohonem všech kol. Uvítali bychom balíček M Sport, který obsahuje elegantnější body kit a vnější obložení, vylepšený výfukový systém, přeladěné odpružení a jedinečný volant.
Paket Luxury Seating je solidní hodnota, která přidává ventilovaná přední sedadla s extra nastavením výkonu a masážními funkcemi. Ti, kteří se nacházejí v oblastech s chladným počasím, jako jsme my, ocení nový balíček Climate Comfort. Obsahuje čtyřzónovou klimatizaci, vyhřívaná sedadla v obou řadách a vyhřívaný volant a loketní opěrky.
Motor, převodovka a výkon
X6 40i je poháněn přeplňovaným 3,0litrovým řadovým šestiválcem o výkonu 335 k, který je vybaven 48voltovým hybridním systémem a je spárován s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. M50i má stejnou převodovku a pohon všech kol, ale jeho twin-turbo 4,4-litrový V-8 je výrazně silnější. Jeho výkon 523 koní a točivý moment 553 liber-stop mu pomohly raketově zrychlit na 100 km/h za pouhých 3,8 sekundy. O to více šokující je, že X6 M má až 617 koní a je ještě rychlejší. Přesto je standardní šestiválcová pohonná jednotka dostatečně rychlá a sametově hladká. Oba modely X6 40i a M50i mají také standardní adaptivní tlumiče a velikosti kol, které se pohybují od 20 do 22 palců.