BMW M8 Competition Coupé xDrive rv:2022
Osmiválcový motor vybavený technologií M TwinPower Turbo, který dosahuje maximálního výkonu 460 kW/625 koní a nejvyššího točivého momentu 750 Nm. Jak je u M automobilů zvykem, motor je díky své chuti po otáčkách schopen produkovat vysoký točivý moment v širokém pásmu otáček, zatímco osmistupňová převodovka M Steptronic s funkcí Drivelogic a systém pohonu všech kol M xDrive zajišťují optimální přenos výkonu na vozovku. Jednotlivé prvky pohonného ústrojí vzájemně spolupracují s mimořádnou přesností a poskytují sportovní výkony, které uspokojí a zároveň nadchnou – například zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhé 3,2 sekundy (BMW M8 Competition Coupé a BMW M8 Competition Gran Coupé) nebo 3,3 sekundy (BMW M8 Competition Cabrio).
Multimediální systém pak zastupuje prostředí BMW Professional, tedy intuitivní řešení ovládané dotykem, případně otočným ovladačem na středové konzole. Budíky jsou samozřejmě digitální, stále však chybí přepnutí do klasického zobrazení s kulatými ukazateli, které nám v Mnichově slibují přes dva roky. Spokojit se tak musíme s divně zalomenými linkami, které nepůsobí zrovna přehledně.
Skvělé jsou rovněž M sportovní sedačky. Mají dostatečné boční vedení pro svižné průjezdy zatáčkami, nejsou však přehnaně tuhé, takže spokojenost převažuje i při dlouhých dálničních přesunech.
Zavazadelník, jehož objem 420 litrů (+70 l proti kabrioletu) je už slušně využitelný. Pokud by vás ale z nějakého důvodu trápila nedostatečná praktičnost auta, jednoduše sáhnete po čtyřdveřovou verzi. Investice navíc je v konečné částce zanedbatelná, dostanete jeden pár dveří navíc – tedy snadnější nastupování – a ještě o dvacet litrů větší kufr.