DS4 rv:2023
Rozšířená technologie
Na základě významného vývoje platformy EMP2 se 70 % nových nebo exkluzivních dílů nabízí DS 4 od svého uvedení na trh plug-in hybridní technologii (225 koní a více než 50 kilometrů dojezdu v režimu nulových emisí v kombinovaném cyklu WLTP). Nová generace informačního a zábavního systému, asistenční systémy řidiče, které v segmentu Premium C dosud nebyly k vidění, a inovativní informační projekční systém činí DS 4 výjimečným.
Elektrifikace E-TENSE
Tato nová verze platformy EMP2, která je vždy modulární a umožňuje přizpůsobení různým druhům pohonných jednotek, vždy dynamická a bezpečná, byla vyvinuta pro DS 4.
Umožnila vylepšení mnoha užitečných funkcí a zároveň propůjčila designu novou svobodu projevu, která dává tvar s nebývalými proporcemi.
Redukce hmotnosti
Nová evoluce platformy EMP2 představuje nové komponenty vyrobené z kompozitních materiálů, za tepla lisované konstrukční díly a kompaktnější prvky, jako je klimatizační jednotka, čímž se uvolňuje více úložného prostoru jinde. Zavazadlový prostor o objemu 430 litrů s hands-free otevíráním a elektricky ovládanými dveřmi zavazadlového prostoru.
Bezpečnost
Nová verze platformy EMP2 byla navržena tak, aby vyhovovala nejnovějším a nejpřísnějším regulačním normám a standardům dopadu na spotřebitele, aniž by byla ohrožena celková hmotnost konstrukce.
Dynamické a akustické vlastnosti
Myšlenka dynamického klidu, která je společnosti DS Automobiles tak drahá, jde ještě dále. Použití technických řešení, jako je lepené svařování (téměř 34 metrů lepicí housenky a svařovacích bodů použitých na karoserii vozu), stejně jako zcela přepracované komponenty zavěšení a řízení, které zaručují špičkový jízdní komfort díky optimální tuhosti karoserie s výjimečnými jízdními vlastnostmi. zážitek.
Plug-in hybrid
Dvojnásobný vítěz Formule E v letech 2019 a 2020, společnost DS Automobiles, je na špici elektrifikace. Nová verze platformy EMP2 byla navržena tak, aby vyhovovala nové generaci plug-in hybridního hnacího ústrojí, aniž by byla ohrožena použitelnost a zavazadlový prostor. Přeplňovaný čtyřválcový motor o výkonu 180 koní je spárován s elektromotorem o výkonu 110 koní a převodovkou e-EAT8, dohromady tedy 225 koní. Je poháněn účinnější baterií s novými, kompaktnějšími články s větší kapacitou umístěnými za deformovatelným nosníkem a poskytující dojezd více než 50 kilometrů v režimu nulových emisí (kombinovaný cyklus WLTP).
V nabídce budou také benzinové verze PureTech 130, 180 a 225 koní a verze Diesel BlueHDi o výkonu 130 koní. Všechny tyto modely dostanou pouze 8stupňovou automatickou převodovku. DS 4 má také širokou škálu zvláště účinných multienergetických verzí, které poskytují prvotřídní aerodynamická řešení.