Ferrari Purosangue rv:2023
SUV s motorem V12 je vůbec prvním čtyřdveřovým vozidlem této společnosti a ve skutečném stylu Ferrari je to absolutní špička. Výkon – 715 koňských sil udělá 100km/h za 3,3 sekundy a poskytuje maximální rychlost 370km/h.
K dispozici je až 22 barev exteriéru, včetně ikonických plných odstínů Rosso Corsa (červená), Giallo Modena (žlutá) a Rosso Mugello (vínová).
Pokud chcete něco výraznějšího, automobilka nabízí také jedinečné odstíny jako Verde British (British Racing Green) a Blu Corsa. Zákazníci si také mohou vybrat ze dvou speciálních barev; Bianco Servino a Nero Purosangue. Protože jde o Ferrari, vnější vylepšení se týkají každého kousku vozu.
Například střecha je nabízena ve třech různých vzhledech. Ti, kteří chtějí konvenční kovovou střechu, to mohou specifikovat, ačkoli povrchová úprava z uhlíkových vláken je standardní. To by mělo oslovit nadšené řidiče, protože lehká varianta sníží těžiště a poskytne lepší ovladatelnost.
Pokud chcete luxusnější zážitek, je k dispozici také elektrochromická skleněná střecha, pravděpodobně za příplatek.
V současné době mohou být vnější prvky a ozdobné prvky – včetně těch kolem podběhů kol – specifikovány pouze z uhlíkových vláken. Ale s dostatečným vlivem a penězi se domníváme, že program Ferrari’s Tailor Made dokáže vybavit Purosangue vložkami v barvě karoserie nebo čímkoli jiným, co se vám líbí. Naštěstí je zde větší výběr, pokud jde o kola a brzdové třmeny.
Nabízeny jsou tři výrazné designy kol, všechny dostupné s různými povrchovými úpravami. Standardně je Purosangue vybaveno nápaditě pojmenovanými „Standard Rims“. V nabídce jsou tři povrchové úpravy; stříbrná, Matt Grigio Corsa a Glossy Brilliant Silver. Design Cerchi Forgiati je spárován s povrchovou úpravou Liquid Silver, zatímco atraktivní diamantově broušená kola Cerchio Forgiato mohou být specifikována v Diam Nero Opa nebo Diamant Glos.
Bez ohledu na to, jaký design zvolíte, existuje pět odstínů třmenu, hliník, černá, modrá, Rosso Corsa nebo žlutá.
Čtyři oválné koncovky výfuku vzadu umožňují Purosangue zpívat píseň svého motoru. To je samozřejmě také přizpůsobitelné. K dispozici jsou tři varianty, přičemž výchozí možností je „standardní“ výfukové potrubí. Chromová úprava nemusí být každému po chuti, ale naštěstí modernizace výfuku „Sport“ poskytuje stříbrnou povrchovou úpravu s matným efektem.
A konečně, k dispozici jsou také položky „Black Ceramic“ a stačí je krásně spárovat se světlou, kontrastní barvou exteriéru. Jak již bylo zmíněno, Ferrari nespecifikuje ceny těchto doplňků, ale očekáváme, že dostupná provedení ponesou pořádnou cenu. Bylo by hezké, kdyby Ferrari přidalo více možností, jako jsou koncovky výfuku z uhlíkových vláken a různé tvary.
Přesuneme-li se do interiéru, najdeme zde mnoho typů čalounění, barev a dokonce i designů sedadel. Kupující si mohou vybrat mezi standardními nebo „Stylovými“ sedadly, z nichž ta druhá rozhodně vypadají elegantněji.
Dokonce i koberce lze mít až v deseti barvách a kupující si mohou vybrat také vyšívanou podlahu spolu s hliníkovými stupačkami.
Standardní ozdobné vložky jsou klavírně černé, takže abychom se vyhnuli nevyhnutelným škrábancům a celoživotnímu leštění, rádi bychom provedli modernizaci karbonového interiéru. I když konfigurátor může poskytnout nekonečné hodiny zábavy pro pouhé smrtelníky, jako jsme my, hádáme, že vážní zákazníci si raději upraví svá italská SUV u prodejce.