Toyota Corolla Touring Sports 2023
Pro nový modelový rok Toyota přepracovala Corollu a kromě optických vylepšení ji vybavila novým hnacím ústrojím. Je tak dobře připravena upevnit svou roli centrálního objemového modelu pro Toyotu v Evropě. Corolla je stále druhým nejprodávanějším modelem Toyoty v regionu.
Kompaktní řada od Toyoty nabízí ideální model pro každého. Aktuálně je na výběr varianta hatchback a kombi Touring Sports. SUV verze bestselleru bude následovat v druhé polovině roku v podobě Corolla Cross (vozidlo zatím nelze objednat. Hodnoty spotřeby paliva se očekávají na očekávaný začátek prodeje na podzim 2022). Tato rozmanitost zajišťuje, že nejdůležitější typy vozidel na různých evropských trzích odpovídají stejně vysoké úrovni kvality z hlediska designu a technologie.
Každý styl karoserie Corolla má svůj vlastní jedinečný vzhled a přitažlivost. Změny ve vzoru masky chladiče, rámečků mlhových světel a designu litých kol dodávají vozům pro nový modelový rok modernější a elegantnější vzhled. Vyšší výbavové linie hatchbacku a kombi Touring Sports dostávají nové bi-LED světlomety, které jsou na nejvyšší úrovni vybaveny adaptivním systémem dálkových světel (AHS).
Revidovaná Corolla obsahuje pátou generaci plně hybridního systému Toyota. Stejně jako u současného modelu jsou k dispozici verze 1,8 a 2,0 litru (kombinovaná spotřeba paliva 5,6-4,5 l/100 km, emise CO 2 127-101 g/km, hodnoty dle testovacího postupu WLTP, zde je aktuální Corolla ). Oba těží z výrazných optimalizací motoru a elektromotoru, které nabízejí větší točivý moment, větší elektrický výkon, vyšší účinnost a větší potěšení z jízdy. Přepracována byla jednotka řízení výkonu (PCU) a motor transaxle, lithium-iontová baterie je menší, v závislosti na pohonu až o 18 kilogramů lehčí a ještě výkonnější.
Celkový výkon 1,8litrového pohonu je 103 kW/140 k, sprint z nuly na 100 km/h je možný za 9,2 s – o 1,7 s rychleji než u předchůdce. I přes toto zvýšení výkonu se očekává, že emise CO 2 zůstanou nezměněny na 102 g/km. Se systémem 2,0 litru se celkový výkon zvýší na 144 kW/196 k a sprint z klidu na 100 km/h trvá 7,5 sekundy, tedy téměř o půl sekundy rychleji než dříve. U emisí CO 2 se očekává snížení o 3 g/km na 107 g/km (vozidlo zatím nelze objednat. Hodnoty spotřeby se očekávají pro předpokládaný začátek prodeje na konci roku 2022).
Nejnovější digitální a multimediální funkce Toyota zajišťují ještě lepší uživatelský zážitek v Corolle. Nové funkce a upgrady lze instalovat prostřednictvím bezdrátových aktualizací. Nový 10,5palcový multimediální displej zobrazuje grafiku s vysokým rozlišením a má antireflexní obrazovku, která zajišťuje nejlepší výhled za všech světelných podmínek. Počínaje střední úrovní výbavy je na palubě nový 12,3palcový sdružený přístroj, který nabízí čtyři různé režimy pro přizpůsobení.