Mercedes -Benz C220d Allterrain 2022
Třída C je samozřejmě opět k dispozici i jako kombi. Vizuálně je Kombi (S 206) identické se sedanem (W 206) až po B-sloupek. Prodlužuje se i kombi – S 206 má nárůst o 49 milimetrů.Podobně jako u sedanu se rozvor zvětšuje o 25 milimetrů a šířka o 10 milimetrů. Kombi také ztrácí výšku ve prospěch sportovní linie, ale ztráta je o dotek nižší; v kapitole interiér objasňujeme, zda to má vliv na prostorové podmínky. V objemu kufru je slušné plus: Jak s namontovaným zadním sedadlem, tak se sklopeným zadním sedadlem nabízí nová generace o 30 litrů více úložného prostoru.
Rozměry panství na první pohled:
● Délka: 4751 mm (+49 mm)
● Šířka: 1820 mm (+10 mm)
● Výška: 1455 mm (-7 mm)
● Rozvor: 2865 mm (+25 mm)
● Objem kufru: 490 l/1510 l (+30 l/+30 l)/ Plug-in Hybrid: 360-1375 l
Třída C roste ve srovnání se svým předchůdcem. Sedan i kombi se táhnou do délky kolem 4,75 metru – v případě salónu to znamená nárůst o 6,5 cm. Rozvor se také zvětšuje. Vývojáři poskytují o 2,5 cm více prostoru mezi nápravami, takže jejich vzdálenost nyní činí přibližně 2,87 metru. Došlo také k rozšíření šířky: nová třída C je se svými 1,82 metry o jeden centimetr širší než dříve. Prodloužení rozvoru a rozšíření karoserie by mělo prospět prostorovým podmínkám v interiéru. Objem kufru v kombi se zvyšuje o 30 litrů. Rozměry na první pohled:
Mercedes Třída C sedan (Š 206)
● Délka: 4751 mm (+65 mm)
● Šířka: 1820 mm (+10 mm)
● Výška: 1438 mm (-9 mm)
● Rozvor: 2865 mm (+25 mm)
● Objem kufru: 455 l
Design: Už žádná hvězda Mercedesu na kapotě
Designový jazyk a proporce třídy C jsou výrazně sportovnější než u předchozích generací. Přední převis je ostře krátký, na kapotě dvě výkonové kopule představují svaly vyražené do plechu a světlomety jsou užší. Nízko umístěný gril také získává nový obrys a vždy nese hvězdu uprostřed. Musí, protože klasická, připojená hvězda na kapotě již nebude existovat. Pro roztažený, sportovní vzhled designéři stáhli skleník dozadu a odstranili chromovaný proužek nad poznávací značkou. Místo toho jsou dvoudílná zadní světla určena k tomu, aby poskytovala rozpoznávací hodnotu a dodala zadní části C větší tvarovost.
Plug-in hybrid má dostatek energie pro každodenní použití
Při první jízdě může nová třída C bodovat jako C 300 d. Nejen se svými dvěma turbodmychadly, diesel usiluje o pevnou odezvu. Celá věc je také navržena jako mild hybrid s technologií 48 V. Startér generátor je integrován do devítistupňové automatické převodovky, která v případě potřeby přispívá dalších 20 koní k 265 koním. Vzduchové odpružení již není k dispozici jako volitelná výbava pro třídu C, pouze plug-in verze je stále dodávána se vzduchovou pružinou na zadní nápravě. Navzdory všemu je vestavěný ocelový podvozek pohodlný, ale při vysokých rychlostech má tendenci se trochu houpat.
U plug-in hybridu s benzínem C 300 e jasný odpor v plynovém pedálu jasně indikuje spotřebu energie, ze které zážehový motor přichází na záchranu. Jedna věc je jasná: Samotný Stromer (129 koní) má dostatek energie pro každodenní použití a s až 111 kilometry také dostatečný dojezd. Koncentrovaný výkon 313 koní a 550 Nm je nezbytný pouze pro naléhavé předjíždění. Bohužel při jízdě můžete cítit váhu přibližně 200 kilové baterie pod kufrem. Ti, kteří mají rádi dynamičtější, jsou lépe podáváni s jedním z mild hybridů.