Domů » Mercedes-Benz AMG GLS 63 2022

Mercedes-Benz AMG GLS 63 2022

Napsal admin

Mercedes-Benz AMG GLS 63 rv:2022

Motor: 4.0L V8 biturbo s EQ Boost Napájení: 603 k při 5 750-6 500 ot./min.

Motor, převodovka a výkon
Pod kapotou GLS63 je dvojitě přeplňovaný 4,0litrový V-8 motor, který s pomocí 48voltového hybridního systému dává neuvěřitelných 603 koní. Standardem je pohon všech kol, devítistupňová automatická převodovka a vzduchové odpružení. Byli jsme ohromeni výkonem 2021 GLS63 na naší testovací dráze, když zrychlil několik horkých sportovních vozů, které jsme v poslední době testovali, a utrhl 3,6sekundový běh z nuly na 60 mph. Pro srovnání, stará GLS63 – která měla pouhých 577 koní – zvládla ne příliš ošuntělý 4,3sekundový běh z nuly na 60 mph. Jak jsme byli ohromeni akcelerací GLS, nemůžeme totéž říci o jízdní dynamice. Jízda je pevná, zejména na volitelných 23palcových kolech, ale tato pevnost se nepromítá do pocitu přesnosti v zatáčkách. Karoserie GLS se houpe přes zvlnění vozovky více, než se očekávalo, i když stále nabízí spoustu přilnavosti, s níž si můžete užít zábavu na zakroucené silnici.

Úspora paliva a MPG v reálném světě
EPA odhaduje, že spotřeba paliva GLS63 je žalostných 14 mpg ve městě a 18 mpg na dálnici. Na naší 200-mílové dálniční testovací trase úspory paliva GLS63 dodal slušných 22 mpg; Hlavní rival GLS63 — BMW X7 M50i — zvládl ve stejném testu 24 mpg. Další informace o spotřebě paliva třídy GLS naleznete na webových stránkách EPA.

Interiér, pohodlí a zavazadlový prostor
Tři řady sedadel a styl interiéru, který je o něco sportovnější ve srovnání s třídou GLS značky Benz, odlišuje GLS63 od dvouřadých SUV, jako je BMW X5 M a Audi RS Q8. Stejně jako tito konkurenti je GLS63 uvnitř nádherně vybaven. Měkká kůže pokrývá téměř každý čtvereční palec kabiny a ty oblasti, které nejsou potaženy kůží, jsou zpracovány obložením z pravého dřeva a vkusně aplikovaným chromem; tlačítka a knoflíky jsou vyvedeny v bohatě vypadajícím kovovém provedení. Cestující na předních sedadlech si mohou užívat masáž při tryskání po dálnici Interstate a prostor pro cestující je velkorysý ve druhé řadě, která může být také vybavena vyhřívanými sedadly a elektricky ovládanými slunečníky. Třetí řada sedadel je těsná pro dospělé, ale dokonale vhodná pro děti. Zavazadlový prostor je stejný jako u standardní třídy GLS, do které se při našem testování vešly čtyři příruční kufry za třetí řadu a celkem 30 za přední sedadla.

You may also like

Zanechat komentář